Contabilizat .ro (β)

Contabilizat .ro (β)

 

catalog dedicat specialistilor din domeniul financiar-contabil
ofera specialistilor posibilitatea de a crea profile de prezentare online
ofera vizitatorilor acces la catalogul de specialisti si la resurse conexe

catalog dedicat specialistilor din domeniul financiar-contabil
ofera specialistilor posibilitatea de a crea profile de prezentare online
ofera vizitatorilor acces la catalogul de specialisti si la resurse conexe

 

http://www.contabilizat.ro/
 
 | 

Mai multe informatii

Mai multe informatii

 
Comert si globalizare
Autori: Prof. univ. dr. Dumitru PATRICHE (coordonator)
Sursa: www.ase.ro
Format: A4
Tip: pdf
Cuprins: PARTEA I
GLOBALIZAREA SI MONDIALIZAREA DISTRIBUTIEI

Capitolul 1.
POLITICI COMERCIALE EUROPENE PRIVIND INTERNATIONALIZAREA DISTRIBUTIEI MARFURILOR

Capitolul 2.
GLOBALIZAREA MARKETINGULUI

Capitolul 3.
IMPLICATIILE GLOBALIZARII ASUPRA CULTURII AFACERILOR

Capitolul 4.
EFECTELE GLOBALIZARII ASUPRA OAMENILOR DE AFACERI

Capitolul 5.
IMPACTUL GLOBALIZARII ASUPRA COMERTULUI EXTERIOR

Capitolul 6.
RESPONSABILITATILE SOCIALE ALE COMPANIILOR IN CONDITIILE GLOBALIZARII

Capitolul 7.
CONSIDERATII TEORETICE CU PRIVIRE LA ROLUL COMERTULUI IN PROCESUL CRESTERII ECONOMICE DURABILE

Capitolul 8.
POLI DE PUTERE IN COMERTUL INTERNATIONAL

Capitolul 9.
REPUBLICA POPULARA CHINEZA MARELE SEMN DE INTREBARE AL MILENIULUI III IN CONTEXTUL GLOBALIZARII

Capitolul 10.
GLOBALIZAREA EFECTE POZITIVE SAU NEGATIVE ?

Capitolul 11.
SFARSITUL GLOBALIZARII SI IMPLICATIILE SALE ASUPRA AFACERILOR

Capitolul 12.
GLOBALIZAREA: SANSA SAU AMENINTARE PENTRU ROMANIA?

Capitolul 13.
DIVERSIFICAREA SI RESTRUCTURAREA PRODUCTIEI SI COMERCIALIZARII IN INDUSTRIA DE PANIFICATIE DIN ROMANIA IN CONTEXTUL GLOBALIZARII

Capitolul 14.
PROVOCARI IN FATA COMERTULUI CU AMANUNTUL ROMANESC, IN PERSPECTIVA INTEGRARII EUROPENE

Capitolul 15.
SPIRITUL INTREPRINZATOR LA ROMANI INTRE MIT SI REALITATE

Capitolul 16.
ROLUL POLITICII CONCURENTIALE IN CADRUL PROCESULUI DE INTEGRARE EUROPEANA

Capitolul 17.
ASPECTE LEGALE SI INSTITUTIONALE IN DOMENIUL DISTRIBUTIEI DIN CADRUL PIETEI UNICE EUROPENE SI IMPACTUL ACESTORA ASUPRA DESFASURARII ACTIVITATII COMERCIALE DIN ROMANIA

Capitolul 18.
PATRIOTISMUL CONSUMATORILOR IN CONDITIILE MODIFICARII PIETEI BUNURILOR SI SERVICIILOR

Capitolul 19.
INDICATIA GEOGRAFICA-ABORDARE MERCEOLOGICA

Capitolul 20.
FRAUDA IN AFACERI LA INCEPUTUL MILENIULUI AL III-LEA

Capitolul 21.
PARADOXURILE GLOBALIZARII

PARTEA a II-a

IMPACTUL GLOBALIZARII SI MONDIALIZARII DISTRIBUTIEI ASUPRA SOCIETATILOR COMERCIALE

Capitolul 1.
INTREPRINDEREA IN ERA GLOBALIZARII

Capitolul 2.
DINAMICA SISTEMELOR MICROECONOMICE

Capitolul 3.
ROLUL DISTRIBUTIEI IN DEFINIREA STRATGIEI DE PIATA A FIRMEI

Capitolul 4.
SERVIREA CLIENTILOR - ELEMENT HOTARATOR IN STRATEGIILE COMPETITIVE DE DISTRIBUTIE

Capitolul 5.
ASPECTE PRIVIND FORMULAREA STRATEGIEI DE MARKETING

Capitolul 6.
ROLUL FUNCTIEI COMERCIALE IN STRATEGIILE INTREPRINDERII

Capitolul 7.
BARIERE IN COMUNICAREA DINTRE INTREPRINDERILE COMERCIALE SI PUBLICUL LOR

Capitolul 8.
FORMAREA SI PERFECTIONAREA CONTINUA A SALARIATILOR DIN SOCIETATILE CU PROFIL DE DISTRIBUTIE A MARFURILOR - SARCINI ALE MANAGEMENTULUI PERFORMANT AL ORGANIZATIEI

Capitolul 9.
MODIFICARI ALE ETICII PRODUCATORILOR SI COMERCIANTILOR PE PIATA ROMANESC

Capitolul 10.
IMPACTUL IMPLEMENTARII HIPERMAGAZINELOR ASUPRA ECONOMIILOR AFLATE IN TRANZITIE

Capitolul 11.
LOCUL SECTORULUI DE CONSTRUCTII IN CADRUL ECONOMIEI ROMANESTI

Capitolul 12.
SPECIFICITATEA CERERII DE MARFURI IN DOMENIUL CONSTRUCTIILOR

Capitolul 13.
INTERFERENTE COMERT CLASIC, COMERT ELECTRONIC ANALIZA COMPARATIVA A TEHNOLOGIILOR COMERCIALE

Capitolul 14.
STRATEGII GLOBALE DE COMERT ELECTRONIC PENTRU INTREPRINDERILE MICI SI MIJLOCII

Capitolul 15.
ANALIZA EFICIENTEI COMERCIALE A MAGAZINELOR ON-LINE

Capitolul 16.
INCERTITUDINEA STRATEGICA SI VIITORUL DIALOGULUI ON-LINE CU CONSUMATORUL

Capitolul 17.
CONTINUTUL SITE-URILOR COMERCIALE ELEMENTE OBLIGATORII

Capitolul 18.
METODE DE IERARHIZARE A OPERATIILOR DE EXPORT

Capitolul 19.
CALITOLOGIA COMUNICARII PRIN MARCA

Capitolul 20.
CONSIDERATII TEORETICE SI ECONOMICE PRIVIND TERMENUL DE VALABILITATE LA PRODUSELE ALIMENTARE

Capitolul 21.
APARITIA SI EXTINDEREA OFERTEI DE ALIMENTE NETRADITIONALE SI NECONVENTIONALE

Capitolul 22.
IMPORTANTA STUDIERII PERCEPTIEI PRETULUI IN FUNDAMENTAREA DECIZIILOR DE MARKETING

Capitolul 23.
METODE DE ELABORARE A POLITICILOR DE PRET IN CADRUL INTREPRINDERILOR DE CONSTRUCTII

Capitolul 24.
EXPANSIUNEA PIETEI CARDURILOR DIN ROMANIA
 |