Contabilizat .ro (β)

Contabilizat .ro (β)

 

catalog dedicat specialistilor din domeniul financiar-contabil
ofera specialistilor posibilitatea de a crea profile de prezentare online
ofera vizitatorilor acces la catalogul de specialisti si la resurse conexe

catalog dedicat specialistilor din domeniul financiar-contabil
ofera specialistilor posibilitatea de a crea profile de prezentare online
ofera vizitatorilor acces la catalogul de specialisti si la resurse conexe

 

http://www.contabilizat.ro/
 
 | 

Mai multe informatii

Mai multe informatii

 
Comert interindustrial
Autori: Lect. univ. dr. Nicoleta ENICA
Sursa: www.ase.ro
Format: A4
Tip: pdf
Cuprins: Capitolul 1.
POZITIONAREA NOTIUNII DE CONSUM INTERMEDIAR IN CADRUL MECANISMULUI PIETEI
1.1. Delimitari conceptuale privind consumul intermediar; clasificarea produselor destinate consumului intermediar
1.2. Specificul procesului de cumparare a produselor destinate consumului intermediar in cadrul mecanismului pietei
1.3. Implicatiile generate de complexitatea procesului de cumparare a produselor destinate consumului intermediar asupra deciziei de cumparare si rolul cumparatorului industrial

Capitolul 2.
SPECIFICUL PIETEI PRODUSELOR DESTINATE CONSUMULUI INTERMEDIAR
2.1. Conceptualizarea pietei industrial
2.2. Structurarea pietei bunurilor destinate consumului intermediar
2.3. Piata produselor destinate consumului intermediar - o piata a afacerilor

Capitolul 3.
CUMPARATORII SI PROCESUL DE CUMPARARE IN CADRUL PIETEI INDUSTRIALE
3.1. Puterea de cumparare a utilizatorilor industriali si asimilatilor acestora
3.2. Procesul de cumparare in mediul industrial
3.3. Modalitati de cumparare practicate de utilizatorii produselor destinate consumului intermediar
3.4. Caracteristicile cererii manifestate in cadrul pietei industriale si implicatiile acesteia asupra cailor de perfectionare a comertului cu produse destinate consumului intermediar

Capitolul 4.
LOCUL COMERTULUI IN CADRUL PIETEI BUNURILOR DESTINATE CONSUMULUI INTERMEDIAR
4.1. Particularitati ale comertului cu produse destinate consumului intermediar
4.2. Elemente specifice in organizarea comertului cu produse destinate consumului intermediar

Capitolul 5.
ADMINISTRAREA SI FUNCTIONAREA CANALELOR DE DISTRIBUTIE IN MEDIUL INDUSTRIAL
5.1. Intermediarul si canalele de distributie
5.2. Proiectarea canalelor de distributie
5.3. Factorii care influenteaza alegerea canalelor de distributie pentru produsele destinate consumului intermediar
5.4. Conflictele manifestate si controlul exercitat in cadrul canalelor de distributie pentru produsele destinate consumului intermediar
5.5. Controlul canalelor de distributie pentru produsele destinate consumului intermediar
5.6. Natura si importanta intermediarilor in cadrul comertului cu produse destinate consumului intermediar
5.7. Strategii de marketing posibil a fi utilizate in comertul cu produse destinate consumului industrial
5.8. Logistica comerciala a produselor destinate consumului intermediar

Capitolul 6.
STABILIREA COORDONATELOR CONCEPTUALE ALE MANAGEMENTULUI FIRMELOR DE COMERT CU PRODUSE DESTINATE CONSUMULUI INTERMEDIAR
6.1. Continutul managementului firmei de comert cu produse destinate consumului intermediar si principalele aspecte cu care se confrunta firmele romanesti in procesul trecerii la
economia de piata
6.2. Strategia si politica firmei de comert cu produse destinate consumului intermediar
6.3. Specificitatea sistemului decizional al firmei de comert cu produse destinate consumului intermediar
6.4. Managementul informatiei din cadrul firmei de comert cu produse destinate consumului intermediar
6.5. Metode si tehnici specifice de management pentru comertul cu produse destinate consumului intermediar
6.6. Cerinte ale perfectionarii managementului firmelor de comert cu produse destinate consumului intermediar, sub impactul progresului tehnic si al cresterii nivelului de pregatire a personalului

Capitolul 7.
PARTICULARITATI ALE METODOLOGIEI DE PROSPECTARE A PIETEI BUNURILOR DESTINATE CONSUMULUI INTERMEDIAR
7.1. Motivatia si domeniile de abordare avute in vedere de catre studiile efectuate in cadrul pietei produselor destinate consumului intermediar
7.2. Tehnologia cercetarilor efectuate in cadrul pietei produselor destinate consumului intermediar 7.3. Principalele tehnici de studiu descriptiv al pietelor produselor destinate consumului intermediar

Capitolul 8.
CONSIDERATII PRIVIND O NOUA ABORDARE A DISTRIBUTIEI BUNURILOR DESTINATE CONSUMULUI INTERMEDIAR IN ROMANIA
8.1. Transformari structurale in sistemele de distributie a bunurilor intermediare pe piata rom neasca
8.2. Cercetarea selectiva in domeniul distributiei bunurilor intermediare din Romania prin intermediul unei anchete pilot
8.3. Aspecte metodologice privind organizarea cercetarii selective
8.4. Rezultatele cercetarii selective
8.5. Stabilirea unor strategii de dezvoltare a comertului cu bunuri intermediare, cu privire la activitatile de aprovizionare si desfacere

Anexe

Bibliografie
 |